Nákupný košík

košík je zatiaľ prázdny

Hračkohľad

Platba a doprava

Podmienky pre veľkoobchod

Minimálna hodnota objednávky je 50€ s DPH

Platba a dodanie

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní objednávky Vám na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii, príde potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nepríde, skontrolujte či ste nezadali pri registrácii zlý email (údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení kliknutím na Vaše prihlasovacie meno). Ak je email v poriadku a potvrdenie objednávky Vám aj napriek tomu neprišlo, prosím kontaktujte nás na náš email objednavky@rozpravka.sk alebo v pracovnej dobe na tel. č. 0905 259 375.

MOŽNOSTI PLATBY – zvolíte si „pri pokladni“:

  1. Na dobierku
    1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
    2. Platíte pri prevzatí tovaru.
    3. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
  2. Platbou bankovým prevodom
    1. Pri platbe prevodom použijete číslo faktúry ako variabilný symbol.
    2. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
    3. Číslo účtu: 8828818001 /5600

DOPRAVNÉ

  • Prepravné a balné neúčtujeme.

DODANIE TOVARU

  • Tovar doručujeme zásielkovou službou.
  • Niektorý tovar je dodávaný v demonte s podrobným návodom k zloženiu. Je dôkladne zabalený (krabica a pod.) a poistený proti poškodeniu.

DODACIA LEHOTA

U všetkých položiek v e-shope je uvedený termín dodania, ktorý sa dynamicky mení podľa počtu tovaru na sklade.

  • Tovar skladom – expedícia do 24 hodín
  • Pokiaľ si tovar objednáte do 10:00 hod, tovar Vám bude doručený nasledujúci pracovný deň.

Pokiaľ nie je tovar skladom, budete o tom informovaný, dodacia lehota v tomto prípade je 30 – 60 pracovných dní.

Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese. Prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9–16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať i na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti. V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. sa informovať priamo na zásielkovej službe (kontakt Vám zašleme na Vašu emailovú adresu pri odoslaní tovaru). Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je tak pevný!

PREVZATIE ZÁSIELKY

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr.bude roztrhnutý, rozlepený a pod.),tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou (do dokladu o prevzatí tovaru uvediete poznámku „PREBERÁM S VÝHRADOU“). V prípade,že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite, následne ho rozbaľte a prekontrolujte pred kuriérom. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku , spíšte s prepravcom „ZÁPIS O ŠKODE“ + doplniť poznámku „PREBERÁM S VÝHRADOU“ a neodkladne nás informujte. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté. O celej situácii nás informujte.

V prípade, že zistíte výrobnú vadu po rozbalení zásielky, ktorej obal bol neporušený, ihneď nás kontaktujte na reklamacie@rozpravka.sk, je toto riešené ako reklamácia. Reklamovaný tovar od Vás odvezieme v dohodnutý termín na reklamáciu. Následne ich na naše náklady pošleme späť na Vašu adresu. Pri reklamácii je nutné postupovať presne podľa reklamačného poriadku (viz.Záruka a reklamácia).

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Všetky osobné dáta, ktoré uvediete do objednávky slúžia len pre správne doručenie objednaného tovaru. Podľa zákona o ochrane osobných dát s nimi nie je a nebude nakladané iným spôsobom a nebudú poskytnuté tretej osobe.

Upozornenie

ROZPRAVKA si vyhradzuje právo na zmenu týchto podmienok bez udania dôvodov.

KONTAKT:

GLOBAL IM-EX, s.r.o.
Strojnícka 18
080 01 Prešov

telefón: 051 / 77 654 32
mobil: 0905 259 375
e-mail: objednavky@rozpravka.sk

Podmienky pre maloobchod

Platba a dodanie

POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní objednávky Vám do piatich minút príde na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii, automatické potvrdenie objednávky. Pokiaľ Vám tento email nepríde, skontrolujte či ste nezadali pri registrácii zlý email (údaje v registrácii môžete meniť po prihlásení kliknutím na Vaše prihlasovacie meno). Ak je email v poriadku a potvrdenie objednávky Vám aj napriek tomu neprišlo, prosím kontaktujte nás na náš email objednavky@rozpravka.sk alebo v pracovnej dobe na tel. Akonáhle tovar pre Vás opustí fyzicky náš sklad, pošleme Vám email s presným dňom dodania.

MOŽNOSTI PLATBY – zvolíte si „pri pokladni“:

  1. Na dobierku
    1. Vybraný tovar zašleme na Vašu adresu na dobierku.
    2. Presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
    3. Platíte pri prevzatí tovaru.
    4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
  2. Platbou dopredu bankovým prevodom (zľava 1€)
    1. Po odoslaní objednávky Vám bude do 24 hodín zaslaná na Vašu emailovú adresu zálohová faktúra.
    2. Pri platbe prevodom použijete číslo objednávky (zálohovej faktúry) ako variabilný symbol.
    3. Po prijatí Vašej platby na náš účet, tovar vyexpedujeme na Vašu adresu a presný termín dodania Vám potvrdíme na email.
    4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platci DPH).
    5. Číslo účtu: 8828818001 /5600
  3. Hotovosť – osobný odber
    1. Vybraný tovar si môžete vyzdvihnúť priamo u nás na adrese Predajňa hračiek ROZPRAVKA, OC HYPERNOVA Vihorlatská 2,Prešov
    2. Mailom alebo telefonicky Vám potvrdíme, že tovar je na sklade a pripravený na vyzdvihnutie.
    3. Platíte pri preberaní tovaru.
    4. K zásielke bude samozrejme priložený odpovedajúci daňový doklad (sme platcami DPH).

DOPRAVNÉ

  • Pri objednávke tovaru do 40 € s DPH dopravné 3,90 € s DPH.
  • Pri objednávke tovaru nad 40,– € s DPH dopravné ZDARMA !!!

DODANIE TOVARU

  • Tovar doručujeme zásielkovou službou.
  • Niektorý tovar je dodávaný v demonte s podrobným návodom k zloženiu. Je dôkladne zabalený (krabica a pod.) a poistený proti poškodeniu.

DODACIA LEHOTA

U všetkých položiek v e-shope je uvedený termín dodania, ktorý sa dynamicky mení podľa počtu tovaru na sklade.

  • Tovar skladom – expedícia do 48 hodín – pokiaľ je platba na dobierku odoslanie tovaru do 2 pracovných dní (odoslanie neznamená dodanie ! ).
  • Dodacia lehota 10 dní – pokiaľ je platba na dobierku odoslanie tovaru do 10 pracovných dní (pokiaľ je tovar skladom).
  • pri platbe dopredu bankovým prevodom do 7 pracovných dní po prijatí Vašej platby (pokiaľ je tovar skladom).

Pokiaľ nie je tovar skladom, budete o tomto informovaný, dodacia lehota v tomto prípade je 30 – 60 pracovných dní.

Presný deň, kedy bude tovar doručený na Vašu adresu Vám dáme vedieť na Váš email, popr. telefón, uvedený v objednávke ihneď ako bude objednávka vybavená. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese.

Prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe. Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9–16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať i na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti. V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. sa informovať priamo na zásielkovej službe (kontakt Vám zašleme na Vašu emailovú adresu pri odoslaní tovaru). Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je tak pevný!

PREVZATIE ZÁSIELKY

Skontrolujte, či nie je obal výrobku poškodený. Pokiaľ obal bude javiť známky poškodenia (napr.bude roztrhnutý, rozlepený a pod.),tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou (do dokladu o prevzatí tovaru uvediete poznámku „PREBERÁM S VÝHRADOU“). V prípade,že obal bude v poriadku, tovar zaplaťte a prevezmite, následne ho rozbaľte a prekontrolujte pred kuriérom. Pokiaľ po rozbalení zistíte poškodenie výrobku , spíšte s prepravcom „ZÁPIS O ŠKODE“ + doplniť poznámku „PREBERÁM S VÝHRADOU“ a neodkladne nás informujte. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté. O celej situácii nás informujte.

V prípade, že zistíte výrobnú vadu po rozbalení zásielky, ktorej obal bol neporušený, ihneď nás kontaktujte na reklamacie@rozpravka.sk, je toto riešené ako reklamácia. Reklamovaný tovar od Vás odvezieme v dohodnutý termín na reklamáciu. Následne ich na naše náklady pošleme späť na Vašu adresu. Pri reklamácii je nutné postupovať presne podľa reklamačného poriadku (viz.Záruka a reklamácia).

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Všetky osobné dáta, ktoré uvediete do objednávky slúžia len pre správne doručenie objednaného tovaru. Podľa zákona o ochrane osobných dát s nimi nie je a nebude nakladané iným spôsobom a nebudú poskytnuté tretej osobe.

Upozornenie

ROZPRAVKA si vyhradzuje právo na zmenu týchto podmienok bez udania dôvodov.

KONTAKT:

GLOBAL IM-EX, s.r.o.
Strojnícka 18
080 01 Prešov

telefón: 051 / 77 654 32
mobil: 0905 259 375
e-mail: objednavky@rozpravka.sk

Copyright © GLOBAL IM-EX, s.r.o. Webdesign a redakčný systém dodáva MANETI